Sztuka ponownego wykorzystania starych informacji, czyli recykling treści

Sztuka ponownego wykorzystania starych informacji, czyli recykling treści

Świat marketingu cyfrowego jest szybki, dynamiczny i ciągle się zmienia. Aby nadążyć za najnowszymi trendami i rozwojem, marketerzy muszą pozostać elastyczni, proaktywni i chętni do eksperymentowania w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb w grupie docelowej swojej marki. Jeśli jesteś jak większość marketerów, którzy zawsze szukają nowych sposobów na rozwój swojego biznesu, ponowne wykorzystanie starych treści może wydawać się nietypową strategią do wdrożenia. Istnieje wiele korzyści wynikających z recyklingu treści, a nie z rozpoczynania za każdym razem od zera. Kiedy już zrozumiesz zalety i wady recyklingu treści jako strategii marketingowej, możesz włączyć go do swojej codziennej rutyny tworzenia treści. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz ponownie wykorzystać istniejące treści, a także inne wskazówki, jak najlepiej wykorzystać istniejące posty na blogu!

Co to jest recykling treści?

Recykling treści to proces ponownego publikowania istniejących treści w nowych lub innych kanałach. Jest to popularna strategia dla marketerów, którzy chcą ponownie wykorzystać swoje najlepsze treści na różnych platformach, napędzając więcej ruchu na swojej stronie, zwiększając liczbę swoich zwolenników w mediach społecznościowych i zwiększając swój ranking optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Dobrą zasadą jest recykling treści, które uzyskały co najmniej 1000 wyświetleń i wygenerowały co najmniej 10 akcji społecznych.

recykling treści

Dlaczego powinieneś recyklingować treści?

Istnieje wiele powodów, dla których recykling starych treści jest świetną strategią do wdrożenia w swoich działaniach content marketingowych. Najważniejszą korzyścią z ponownego wykorzystania treści jest to, że możesz ponownie wykorzystać swoje najlepiej działające posty na blogu, artykuły i strony internetowe, aby dostarczyć świeżą treść nowym odbiorcom. Ponadto, kiedy przetwarzasz treści, możesz tworzyć bardziej spójne, powtarzające się posty na blogu. Dzięki temu możesz publikować treści bardziej regularnie, a także pozostawać na bieżąco ze swoją strategią content marketingu. Możesz również zaoszczędzić czas, gdy ponownie opublikujesz swoje stare treści. Zamiast tworzyć zupełnie nowe posty na blogu od zera, możesz po prostu zmienić nagłówek i/lub obraz, aby uczynić go odpowiednim dla nowej publiczności. Dzięki recyklingowi treści możesz poświęcić mniej czasu na tworzenie nowych treści, a więcej na powiększanie grona odbiorców.