Zastanawiałeś się kiedyś co to jest Pixel Facebooka? Jest to świetny sposób na śledzenie danych i ponowne kierowanie reklam do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową, a które porzuciły swój koszyk. Nawet jeśli nie masz uruchomionej reklamy na Facebooku, stworzenie pixela Facebook’a jest doskonałym sposobem, aby uzyskać możliwości retargetingu Twojej marki. Pixel pozwala na tworzenie niestandardowych grup odbiorców i przeglądanie danych historycznych na temat Swoich reklam. Oto kilka kroków do zainstalowania Pixela Facebooka.
Instalacja Pixela Facebooka
Możesz użyć Pixela Facebooka, aby śledzić odwiedzających i analizować ich zachowanie na swojej stronie. Facebook pozwala na zainstalowanie dowolnej liczby pixeli dla każdego konta reklamowego. Możesz zainstalować pixel ręcznie. Gdy masz już kod Pixela, możesz go wkleić do kodu nagłówka na każdej stronie. Działa z Automatycznym Zaawansowanym Dopasowaniem, które dopasowuje dane klientów do profili Facebooka. Umożliwia to dokładniejsze śledzenie konwersji i większe rozmiary niestandardowych odbiorców. Alternatywnie możesz zainstalować pixel samodzielnie i skonfigurować zdarzenia na Facebooku z pomocą dewelopera. Możesz znaleźć ten identyfikator w otwartym narzędziu do konfiguracji zdarzeń lub ustawieniach.
Śledzenie konwersji pomiędzy urządzeniami za pomocą usługi Pixel Facebooka
Z pomocą pixela Facebooka możesz śledzić konwersje na różnych urządzeniach. Ta funkcja pozwala uzyskać bogaty wgląd w ruch i określić skuteczność reklam. Pixel Facebooka działa w każdej przeglądarce internetowej, więc możesz go użyć do śledzenia konwersji na różnych platformach. Otrzymane informacje zostaną wykorzystane do ulepszenia Twoich kampanii reklamowych. Dane, które zbiera, pomogą Ci określić najlepsze sposoby kierowania reklam i poprawić ROI.
Jeśli chcesz wiedzieć, z jakich krajów pochodzą Twoi klienci docelowi, możesz sprawdzić wykorzystanie urządzenia w Pixel Facebook. Można go również wykorzystać do analizy wyników Twoich niezarejestrowanych gości.