Narzędzia do copywritingu

Narzędzia do copywritingu

Pisanie świetnych tekstów jest dużym wyzwaniem dla większości marketerów. Łatwo jest się rozpisać i stracić odbiorców, co prowadzi wielu do zmagania się z próbą stworzenia skutecznych materiałów marketingowych. Wspaniały copywriting to coś więcej niż tylko użycie odpowiednich słów; chodzi o to, aby te słowa przekazywały dokładnie to, co chcesz, aby przekazywały. Rozwiązanie? Świetne narzędzia, które sprawiają, że świetny copywriting jest znacznie łatwiejszy. Oto kilka najlepszych narzędzi do pisania świetnych tekstów:

Grammarly

To narzędzie automatycznie sprawdza błędy gramatyczne i ortograficzne w Twoich treściach, zapobiegając wkradaniu się żenujących błędów do materiałów marketingowych. Dokonuje również bardziej szczegółowej edycji, niż sprawdzanie pisowni wbudowane w większość edytorów tekstu, szczególnie w przypadku bardziej zaawansowanych zasad gramatycznych, takich jak paralelizm. Sugestie Grammarly są również bardziej niezawodne niż w przypadku wielu innych narzędzi online, dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego do poprawy dokładności w czasie. Darmowa wersja Grammarly zawiera wszystkie te funkcje, ale jest ograniczona do jednego sprawdzenia dokumentu co dwa dni. Grammarly integruje się również z Google Docs, Microsoft Word i wieloma innymi systemami do przetwarzania tekstu i zarządzania treścią, co sprawia, że jest bardzo łatwe w użyciu w całej organizacji.

Google Docs

Niezależnie od tego, czy piszesz wpis na blogu, tworzysz reklamę, czy jakąkolwiek inną treść marketingową, Google Docs może pomóc Ci w szybkiej edycji, śledzeniu zmian i współpracy z innymi osobami w całej organizacji. Edytor tekstów Google Docs umożliwia szybkie redagowanie treści, dodawanie komentarzy i śledzenie zmian oraz współpracę z innymi osobami przy użyciu udostępnionego dokumentu, co pozwala na wzajemną edycję pracy w celu stworzenia najlepszego produktu końcowego. Taka wspólna edycja może być również przydatna do zarządzania wieloma autorami w całej organizacji, pozwalając zobaczyć, kto nad czym pracuje. Dokumenty Google integrują się również z wieloma innymi usługami Google, w tym z Arkuszami Google i Slajdami Google, co pozwala na włączanie danych do treści i łatwiejsze udostępnianie treści w całej organizacji.

Narzędzia do badania rynku

Narzędzie do badania rynku zbiera informacje o Twoim rynku docelowym, takie jak jego zainteresowania, potrzeby i dane demograficzne, aby dać Ci lepsze zrozumienie tego, kim są Twoi klienci. Ta wiedza może być wykorzystana do tworzenia bardziej ukierunkowanych materiałów marketingowych, co skutkuje lepszym zaangażowaniem odbiorców. Narzędzia do badania rynku są dostępne od wielu firm, w tym od znanych platform badawczych, takich jak SurveyMonkey i YouGov. Niektóre narzędzia do badania rynku są dostępne jako dodatki lub wtyczki do systemów zarządzania treścią, takich jak WordPress, dzięki czemu można łatwo włączyć badania rynku do procesu tworzenia treści. Wiele narzędzi do badania rynku pozwala również na tworzenie ankiet, dzięki czemu możesz bezpośrednio zbierać informacje od swoich klientów i odpowiednio dostosować swoje materiały marketingowe.